Review Policy Fitnesskoerier.nl

Alleen echte klantreviews!

Review Policy Fitnesskoerier.nlFitnesskoerier BV, handelend onder de naam Fitnesskoerier.nl, werkt alleen met echte productreviews welke uiteraard worden gecontroleerd op taalgebruik of kwetsende teksten. De reviews kunnen op 2 wijzen worden geplaatst: direct via de website, waarna deze na controle op taalgebruik worden geactiveerd of via onze partner eKomi, een onafhankelijk platform welke aan iedere klant een review vraagt over zowel onze winkel als over de gekochte producten.Check hier onze certificaat van eKomi: https://www.ekomi.nl/klantenmeningen-fitnesskoeriernl.html

Alleen echte klantreviews

Alleen echte klanten kunnen reviews plaatsen via eKomi (registratie via ordernummer en mailadres) en via de website dient de klant de naam (minimaal voorletter) en achternaam op te geven zodat Fitnesskoerier.nl kan controleren of het een echte of fake review betreft. Onze reviews geven daarom een eerlijk beeld; bij ons geen mega lange reviews die op features in gaan waar een echte klant nooit over zal schrijven, geen uitgebreide commerciële teksten, maar simpelweg: wat vindt de koper nu echt? Indien de schrijver niet bij ons bekend is, zullen wij de review niet plaatsen.

Herken een Fake Review

We zien in de praktijk bij andere winkels reviews die meer weg hebben van een commercial dan van een review. Geloof dit soort uitgebreide en TE gespecificeerde verhalen bij voorbaat niet. Geen enkele echte klant zal diepgaand op het product in gaan. Meestal gaat de review niet verder dan bijvoorbeeld: "erg fijn, voldoet aan wens". Consumenten besteden niet vrijwillig veel tijd aan het schrijven van een positieve review, dus dit is een eerste rode vlag wat betreft fake reviews.

In tegenstelling tot veel shops hebben wij nooit geloofd in het kopen van reviews en zeer zeker geen product reviews. Dit leidt alleen tot een vertekend beeld van de werkelijkheid waar u, als klant, de dupe van bent. Eerlijkheid duurt het langst hebben ze ons altijd geleerd.

Mijn review is niet positief

Maar dat is uw goed recht, als u niet tevreden bent met een product, is het uw recht om dit met anderen te delen. De klacht dient echter wel betrekking te hebben op de eigenschappen van het product. In de praktijk ervaren we te vaak dat als bijvoorbeeld de pakketdienst te lang heeft geduurd, personen hun ongenoegen willen laten blijken door het plaatsen van een slechte review die geen betrekking heeft op het aangekochte artikel. Dit soort reviews worden door ons wel verwijderd omdat de reviews uiteindelijk om het product dienen te gaan. Heeft u een klacht als gevolg van een gebruikersfout bijvoorbeeld? Dan zullen we dit als moderator toevoegen aan de review zodat een andere klant hiervan kan leren.

Heeft u een klacht, maak dit dan ook eerst bekend bij Fitnesskoerier. Helaas zien we in veel gevallen dat men ons als verkoper niet informeert maar direct een negatieve review plaatst zonder dat wij de kans krijgen de kwestie netjes op te lossen. Dat is natuurlijk niet het juiste pad, omdat in 99% van de gevallen de klacht direct door ons kan worden opgelost. Gebruik een review daarom niet als pressie-middel maar maak eerst melding bij de verkoper, Fitnesskoerier.nl in dit geval,

Vragen over reviews en ons beleid?

Aarzel niet en stuur ons een bericht op [email protected]