Fitnessblog

4 dingen die je moet doen na het sporten

  • Geplaatst op
  • Door Kaaha Geesaale
4 dingen die je moet doen na het sporten

Vind je het heerlijk om te sporten en ben je nu al een tijd écht goed bezig? Dan denk je misschien dat jou niets meer te leren valt. Maar geloof ons, er is altijd wel iets te leren. Dat hoeft niet alleen direct tijdens het sporten zo te zijn. Ook ná het sporten is er genoeg te leren en te beleven. Sterker nog: jouw gedrag ná het sporten is minstens zo belangrijk als tijdens het sporten. Daarom zetten we in dit artikel 4 dingen op een rijtje die je zeker moet doen na het sporten.

Snel resultaat in de sportschool boeken?

Snel resultaat in de sportschool boeken?

De meeste mensen hebben weinig geduld als ze in de sportschool beginnen. Het liefst zien ze zo snel mogelijk resultaat. Wachten tot ze éindelijk verschil zien aan hun lichaam en gewicht? Die tijd nemen ze liever niet. Die ongeduld zorgt er echter ook vaak voor dat de handdoek vroegtijdig in de ring wordt gegooid. Waarom zou je blijven sporten als het toch niet werkt? Die beredenering is echter onterecht.

Sport en Fitness na Covid - Corona

  • Geplaatst op
Sport en Fitness na Covid - Corona

Je werd ziek en bent weer beter geworden. Maar hoe en wanneer pak je na corona het sporten weer op? In dit stadium van de corona pandemie testen honderdduizenden mensen elke dag positief op covid. De symptomen kunnen per persoon sterk variëren, maar zelfs een mild ziekteverloop zal een trainingsschema een paar dagen stilleggen.

Half rack versus full rack (power rack)

Half rack versus full rack (power rack)

Ben je geïnteresseerd in het opzetten of verbeteren van je homegym? Dan is investeren in een lifting rack een uitstekende manier om dat te doen. Het kiezen van het juiste rack kan echter een uitdaging zijn, vooral als je twijfelt tussen een half rack en een volledig rack, ook wel powerrack of powercage genoemd. Daarom helpen we je graag op weg.