Leg Press en Squat

6 Producten
Body-Solid GLPH1100 Leg Press en Hack Squat
€1.695,00 €1.500,00
premiumplus -12%

Body-Solid GLPH1100 Leg Press en Hack Squat

Terwijl u werkt aan de quadriceps, gluteus maximus en de kuiten kunt u genieten van de soepelheid van de GLPH1100 Leg Press & Squat machine. Maximale belasting 450 kg!

Body-Solid GSCL360 Squat en Calf
€895,00 €795,00
-11%

Body-Solid GSCL360 Squat en Calf

De Body-Solid GSCL360 is ontworpen om massa en kracht in uw dijen, hamstrings, kuiten en onderrug te ontwikkelen. De GSCL360 is getest met een gewicht van meer dan 350 kilo. Kunt u nagaan wat u zelf qua kracht, massa en prestatie kunt bereiken!

Body-Solid GSS50 Sissy Squat
€295,00

Body-Solid GSS50 Sissy Squat

Behoud volledige controle over je squat terwijl je core aan het werk wordt gezet om je bovenlichaam recht te houden. Met een sissy squat durf je ongetwijfeld dieper te squaten dan los met een stang.

Body-Solid GLP-STK Leg Press
€1.695,00
premiumplus

Body-Solid GLP-STK Leg Press

De GLP-STK Leg Press is een professionele vrijstaande Leg Press voorzien van een frame met een gewichtstapel van 95 kg. De GLP-STK is gemaakt voor veiligheid, comfort en variatie.

Body-Solid ProClubline Leverage Leg Press
€3.250,00
premiumplus

Body-Solid ProClubline Leverage Leg Press

De ProClubline by Body-Solid Leverage Leg Press LVLP is een professioneel en ruimtebesparend toestel voor het trainen van benen. Professionele kwaliteit tegen een betaalbare prijs.

Body-Solid ProClubline Series II Leg Press en Calf Raise
€3.095,00
premiumplus

Body-Solid ProClubline Series II Leg Press en Calf Raise

De Body-Solid ProClubline Series II Leg Press en Calf Raise is speciaal ontworpen om zich te concentreren op de kuiten, bilspieren, hamstrings en quads.


De squat hoort tot de grote drie: bankdrukken, deadlifts en bankdrukken. De reden hiervan is dat de squat samen met de deadlift en de benchpress oefeningen zijn waarbij een hele keten van spieren zal moeten samenwerken om de oefeningen tot een goed einde te brengen, met andere woorden: je traint in één klap een zeer groot aantal spiergroepen in je lichaam. Dus heb je weining tijd en wil je toch een goede total body workout utitvoeren? Beperk je dan tot de grote drie en je hebt altijd een perfect gebalanceerde training.

De squat is een erg functionele oefening


het is een beweging welke je in het dagelijkse leven ook zal maken. Het is dus een zeer nuttige oefening. Voor het opbouwen van functionele kracht is de squat dan ook DE oefening voor het onderlichaam en verdient deze de voorkeur boven extensions en curls welke niet functioneel zijn en zich richten op slechts één specifieke spiergroep.

De squat is een effectieve oefening


Er is wellicht geen andere oefeningen welke zo snel tot een toename in spiermassa en kracht zal leiden. En deze toename vindt niet alleen plaats in de benen, maar in het hele lichaam (dat is dus een groot voordeel van een dergelijk niet geisoleerde oefening).

De Leg Press


De Leg Press is in feite dezelfde soort oefeningen en beweging als de squat, echter druk je bij de legpress niet je eigen lichaamsgewicht + gewichten door een hurkbeweging te maken, maar druk je enkel op een krachtapparaat een gewicht met je benen weg, veelal vanuit een zittende positie.